Początek strony
Wróć na początek strony Alt+0
Przejdź do wyszukiwarki Alt+1
Przejdź do treści głównej Alt+2
Przejdź do danych kontaktowych Alt+3
Przejdź do menu górnego Alt+4
Przejdź do menu lewego Alt+5
Przejdź do menu dolnego Alt+6
Przejdź do mapy serwisu Alt+8
Menu wysuwane
Herb podmiotu Gmina Wróblew Biuletyn Informacji Publicznej
Menu góra
Strona startowa Ogłoszenia
Poleć stronę

Zapraszam do obejrzenia strony „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze - Inspektor ds. architektury i planowania przestrzennego - Ogłoszenia, menu 26, artykuł 249 - BIP - Urząd Gminy Wróblew”

Zabezpieczenie przed robotami.
Przepisz co drugi znak, zaczynając od pierwszego.

P ) # @ % R F 3 - 0 A w s f d A P # @ :

Pola oznaczone są wymagane.

Treść główna

Ogłoszenia

Nabór na wolne stanowisko urzędnicze - Inspektor ds. architektury i planowania przestrzennego


Wójt Gminy Wróblew
ogłasza nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze
w Urzędzie Gminy Wróblew

Nazwa jednostki: Urząd Gminy Wróblew

Na stanowisko: Inspektora ds. architektury i planowania przestrzennego.

Wymagania niezbędne:
1) obywatelstwo polskie (o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nie posiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych);
2) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
3) niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
4) nieposzlakowana opinia;
5) wykształcenie wyższe ( preferowane kierunki: architektura, budownictwo, geodezja, gospodarka przestrzenna, inżynieria środowiska),
6) umiejętność sprawnej obsługi komputera,
7) znajomość przepisów z zakresu ustaw: Kodeks postępowania administracyjnego, o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, Prawo geodezyjne i kartograficzne, o samorządzie gminnym, Prawo budowlane, o dostępie do informacji publicznej, o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami, ustawy o ochronie danych osobowych.

Wymagania dodatkowe i pożądane kompetencje:
1) prawo jazdy kat. B;
2) doświadczenie na podobnym stanowisku pracy w urzędzie jednostki samorządu terytorialnego (gminy, powiatu, województwa).
3) doświadczenie zawodowe i pożądany staż pracy 2 lata,
4) identyfikacja z Urzędem, samodzielność, sumienność, organizacja pracy własnej.
Ogólny zakres zadań na stanowisku:
1. Prowadzenie polityki przestrzennej Gminy,
2. Wydawanie decyzji o warunkach zabudowy,
3. Opracowywanie dokumentacji niezbędnej w procedurze przygotowania miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego,
4. Sporządzanie wypisów i wyrysów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego,
5. Wydawanie decyzji o ustalaniu lokalizacji inwestycji celu publicznego.

Charakterystyka pracy:

1. Prowadzenie postępowań w sprawach:
a) studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy,
b) planu ogólnego zagospodarowania przestrzennego gminy,
c) miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego gminy,
d) warunków zabudowy,
e) lokalizacji inwestycji celu publicznego,
f) podziału i rozgraniczenia nieruchomości,
2. Przygotowywanie (bądź opiniowanie) opracowań dotyczących planowania przestrzennego i zagospodarowania terenu,
3. Sporządzanie decyzji:
a) o warunkach zabudowy,
b) lokalizacji inwestycji celu publicznego,
c) podziału i rozgraniczenia nieruchomości,
4. Prowadzenie spraw związanych z nazewnictwem ulic i numeracją budynków,
5. Prowadzenie spraw z zakresu ochrony zabytków gminy.

Miejsce pracy:
Budynek Urzędu Gminy Wróblew - Referat Infrastruktury Technicznej i Gospodarki.

Stanowisko pracy: Stanowisko pracy związane jest z pracą przy komputerze, obsługą urządzeń biurowych, kontaktem z interesantami i rozmowami telefonicznymi, przemieszczeniem się wewnątrz budynku i w terenie. Na stanowisku pracy brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych: W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest wyższy niż 6 %.

Wymagane dokumenty i oświadczenia:
• curriculum vitae z dokładnym opisem przebiegu nauki i pracy zawodowej,
• list motywacyjny,
• kwestionariusz osobowy,
• kserokopie świadectw pracy (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem),
• kserokopie dokumentów: świadectw i dyplomów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe, w tym kserokopia dyplomu ukończenia studiów potwierdzającego wykształcenie wyższe minimum I stopnia, kierunki techniczne,
• oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
• oświadczenia kandydata o niekaralności,
• oświadczenie kandydata, że nie posiada przeciwwskazań zdrowotnych do zatrudnienia na stanowisku urzędniczym.
• Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych.

Termin i miejsce składania dokumentów:
Wymagane dokumenty umieszczone w zamkniętej kopercie z adnotacją:
„Nabór na stanowisko Inspektora ds. architektury i planowania przestrzennego”
należy składać w nieprzekraczalnym terminie do dnia 21 czerwca 2024 r. do godziny 10.00.

Dokumenty można dostarczyć:
• osobiście - do Sekretariatu Urzędu Gminy Wróblew (pok. nr 15) lub
• wysłać na adres: Urząd Gminy Wróblew, Wróblew 15, 98-285 Wróblew.

Uwaga!

• W przypadku nadesłania dokumentów drogą pocztową decyduje data wpływu do Sekretariatu Urzędu Gminy Wróblew.
• Nie dopuszcza się możliwości składania dokumentów aplikacyjnych pocztą elektroniczną.
• Niniejsze ogłoszenie umieszczono w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu Gminy Wróblew.
Kandydaci, którzy spełnią wymagania na pierwszym etapie rekrutacji, zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.

Wójt Gminy

(-) Tomasz Woźniak

Wróblew, dnia 05.06.2024 r.

Załączniki:

  1. Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  2. Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie
  3. Klauzula informacyjna

 

 

 

 

 

 

Metryka

sporządzono
2024-06-05 przez Sekretarz Gminy
udostępniono
2024-06-05 13:33 przez Karczmarek Magdalena
zmodyfikowano
2024-06-10 10:05 przez Karczmarek Magdalena
zmiany w dokumencie
ilość odwiedzin
150
Niniejszy serwis internetowy stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Informacja na temat celu ich przechowywania i sposobu zarządzania znajduje się w Polityce prywatności. Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie informacji zawartych w plikach cookies - zmień ustawienia swojej przeglądarki.