Podatek od nieruchomości od osób fizycznych |
Podatek od nieruchomości od osób fizycznych
I. Podstawa prawna
II. W którym biurze można załatwić sprawę? Referat Budżetu Finansów pokój nr 4 (parter) Osoby odpowiedzialne: Nina Resterniak, Joanna Stępkowska tel. (43) 828-66-06 III. Jakie dokumenty należy dostarczyć? W ciągu 14 dni od zaistnienia faktu należy zgłosić obowiązek podatkowy. Do zgłoszenia należy załączyć:
Termin: Do 30 dni po otrzymaniu dokumentów wystawiana jest decyzja w sprawie naliczenia podatku uwzględniająca przysługujace ulgi. Tryb: Odwołanie wnosi się do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Sieradzu za posrednictwem organu, który wydał decyzję (odwołanie składa się w pokoju nr 4 Urzędu Gminy Wróblew w godzinach pracy urzędu (od 730 do 1530). Odwołanie wnosi się w terminie 14 dni od dnia doręczenia decyzji stronie. Terminy płatności podatku od nieruchomości - wymienione w decyzji podatkowej: W ciągu 7 dni po upływie terminu płatności raty podatku wystawia się upomnienie. Należność winna być uregulowana w terminie 7 dni. W przypadku dalszego uchylania się od zapłaty wystawia się tytuł wykonawczy przesyłany jest do Naczelnika Urzędu Skarbowego w Sieradzu w celu podjęcia czynności egzekucyjnych. wpłaty można dokonywać na konto Urzędu Gminy Wróblew (nr konta podany jest w decyzji podatkowej). DRUK INFORMACJI NA PODATEK OD NIERUCHOMOŚCI: Uwaga!!! Od 1 lipca 2019r. obowiązuje jednolity wzór informacji na podatek od nieruchomości. Więcej
Druk informacji obowiązujący przed 1 lipca 2019r.: |
Data modyfikacji: 2023-01-04 10:46:07
Autor: Nina Resterniak
Opublikowane przez: Magdalena Karczmarek
« powrót |