Wydanie zezwolenia na zajęcie pasa drogowego drogi gminnej
I. Podstawa prawna
II. W którym biurze można załatwić sprawę?
Referat Infrastruktury Technicznej i Gospodarki
pokój nr 11 (I piętro)
Osoba odpowiedzialna:
Paweł Klucha
tel. (43) 828-66-12
III. Jakie dokumenty należy dostarczyć?
- Wniosek o wydanie zezwolenia na zajęcie pasa drogowego drogi gminnej (plik z wnioskiem do pobrania niżej),
- Załączniki:
- szczegółowy plan sytuacyjny w skali 1:1000 lub 1:500, z zaznaczeniem granic i podaniem wymiarów planowanej powierzchni zajęcia pasa drogowego, - kserokopia ważnego pozwolenia na budowę obiektu umieszczanego w pasie drogowym lub o zgłoszeniu budowy lub prowadzonych robót właściwemu organowi administracji architektoniczno-budowlanej wraz z kserokopią uzgodnień lokalizacji wydanych przez zarządcę drogi, - projekt organizacji ruchu - jeżeli jest wymagany.
IV. Opłata:
Opłata za zajęcie pasa drogowego ustalana jest w oparciu o złożony wniosek i wnoszona jest na rachunek Urzędu w wysokości i terminie podanym w decyzji.
V. Termin rozpatrzenia wniosku:
Do 30 dni.
VI. Tryb odwoławczy:
Odwołanie wnosi się do Samorządowego Kolegium Odwoławczego za pośrednictwem organu, który wydał decyzję w terminie 14 dni od daty jej doręczenia.
VII. Uwagi:
- W przypadku braków formalnych wniosku, wnioskodawca zostanie wezwany do ich uzupełnienia.
- zezwolenie można odebrać:
- osobiście w Referacie w uzgodnionym terminie, - za pośrednictwem poczty.
DRUK WNIOSKU pobierz |