Wydanie zezwolenia na umieszczenie w pasie drogowym drogi gminnej urządzenia nie związanego z funkcjonowaniem drogi
I. Podstawa prawna
II. W którym biurze można załatwić sprawę?
Referat Infrastruktury Technicznej i Gospodarki
pokój nr 11 (I piętro)
Osoba odpowiedzialna:
Paweł Klucha
tel. (43) 828-66-12
III. Jakie dokumenty należy dostarczyć?
- Wniosek o wydanie zezwolenia na umieszczenie w pasie drogowym drogi urządzenia nie związanego z funkcjonowaniem drogi (plik z wnioskiem do pobrania niżej),
- Załączniki:
- kserokopia decyzji zarządcy drogi - na prowadzenie robót w celu umieszczenia tego urządzenia w pasie drogowym drogi (w przypadku posiadania decyzji), - oświadczenie o posiadaniu ważnego pozwolenia na budowę obiektu umieszczanego w pasie drogowym lub o zgłoszeniu budowy lub prowadzonych robót właściwemu organowi administracji architektoniczno-budowlanej wraz z kserokopią uzgodnień lokalizacji wydanych przez zarządcę drogi, - pełnomocnictwo udzielone w obecności notariusza - w przypadku składania wniosku przez inną osobę niż inwestor.
IV. Opłata:
- Opłata za umieszczenie w pasie drogowym urządzenia nie związanego z funkcjonowaniem drogi ustalana jest w oparciu o złożony wniosek i wnoszona jest na rachunek Urzędu w wysokości i terminie podanym w decyzji.
V. Termin rozpatrzenia wniosku:
Do 30 dni.
VI. Tryb odwoławczy:
Odwołanie wnosi się do Samorządowego Kolegium Odwoławczego za pośrednictwem organu, który wydał decyzję w terminie 14 dni od daty jej doręczenia.
VII. Uwagi:
- W przypadku braków formalnych wniosku, wnioskodawca zostanie wezwany do ich uzupełnienia.
- zezwolenie można odebrać:
- osobiście w Referacie w uzgodnionym terminie, - za pośrednictwem poczty.
DRUK WNIOSKU pobierz |