Początek strony
Wróć na początek strony Alt+0
Przejdź do wyszukiwarki Alt+1
Przejdź do treści głównej Alt+2
Przejdź do danych kontaktowych Alt+3
Przejdź do menu górnego Alt+4
Przejdź do menu lewego Alt+5
Przejdź do menu dolnego Alt+6
Przejdź do mapy serwisu Alt+8
Menu wysuwane
Herb podmiotu Gmina Wróblew Biuletyn Informacji Publicznej
Menu góra
Strona startowa Ogłoszenia
Poleć stronę

Zapraszam do obejrzenia strony „Ogłoszenie naboru kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze w Urządzie Gminy Wróblew: Sekretarz Gminy Wróblew - Ogłoszenia, menu 26, artykuł 71 - BIP - Urząd Gminy Wróblew”

Zabezpieczenie przed robotami.
Przepisz co drugi znak, zaczynając od pierwszego.

P ) # @ % R F 3 - 0 A w s f d A P # @ :

Pola oznaczone są wymagane.

Treść główna

Ogłoszenia

Ogłoszenie naboru kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze w Urządzie Gminy Wróblew: Sekretarz Gminy Wróblew

Wójt Gminy Wróblew
ogłasza nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze
w Urzędzie Gminy Wróblew

Nazwa i adres jednostki: Urząd Gminy Wróblew, Wróblew 15, 98-285 Wróblew
Nazwa stanowiska urzędniczego: Sekretarz Gminy Wróblew
Wymiar etatu: 1/2

1. Wymagania niezbędne związane ze stanowiskiem:
1) wykształcenie wyższe, preferowane kierunki – prawo, administracja, zarządzanie;
2) co najmniej czteroletni staż pracy na stanowisku urzędniczym w jednostkach, o których mowa w art. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 530 z późn. zm.), w tym co najmniej dwuletni staż pracy na kierowniczym stanowisku urzędniczym w tych jednostkach lub osoba posiadająca co najmniej czteroletni staż pracy na stanowisku urzędniczym w jednostkach, o których mowa w art. 2 ww. ustawy oraz co najmniej dwuletni staż pracy na kierowniczym stanowisku urzędniczym w innych jednostkach sektora finansów publicznych;
3) posiadanie obywatelstwa polskiego (z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych);
4) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
5) posiada kwalifikacje zawodowe wymagane do wykonywania pracy na tym stanowisku;
6) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
7) stan zdrowia pozwala na zatrudnienie na określonym stanowisku;
8) cieszy się nieposzlakowaną opinią;
9) posiada co najmniej trzyletni staż pracy lub wykonywała przez co najmniej 3 lata działalność gospodarczą o charakterze zgodnym z wymaganiami na danym stanowisku.

2. Wymagania dodatkowe i pożądane kompetencje:
1) obsługa komputera: pakiet Office;
2) umiejętność obsługi urządzeń biurowych;
3) prawo jazdy kat. B;
4) umiejętność organizacji pracy, odpowiedzialność, odporność na stres;
5) umiejętność zarządzania zasobami ludzkimi;
6) umiejętność analitycznego myślenia, koncentracji oraz pracy pod presją czasu;
7) znajomość struktury organizacyjnej urzędu;
8) umiejętność właściwej interpretacji przepisów prawa z zastosowaniem ich w praktyce;
9) samodzielność, kreatywność, obowiązkowość i dyspozycyjność w wykonywaniu zadań;
10) umiejętność skutecznej komunikacji oraz pracy w zespole;
11) znajomość ustaw: o samorządzie gminnym, o finansach publicznych, o pracownikach samorządowych, o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach, o dostępie do informacji publicznej, o ochronie danych osobowych, Kodeks postępowania administracyjnego, Kodeks pracy, Kodeks wyborczy, Prawo zamówień publicznych oraz przepisów wykonawczych do wymienionych ustaw;
12) znajomość Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych.

3.Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
1) obsługa interesantów;
2) nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem Urzędu Gminy Wróblew;
3) nadzór nad wdrażaniem elektronicznego zarządzania dokumentacją w Urzędzie Gminy Wróblew;
4) wdrożenie procedury związanej z ochroną sygnalistów w Urzędzie Gminy Wróblew i jednostek organizacyjnych;
5) nadzór nad przestrzeganiem w Urzędzie Gminy Wróblew minimalnych wymagań Krajowych Ram Interoperacyjności;
6) współpraca i organizacja audytu wewnętrznego;
7) prowadzenie spraw związanych z kontrolą zarządczą;
8) opracowywanie przepisów wewnętrznych Urzędu (zarządzeń, regulaminów, instrukcji) oraz zmian tych dokumentów i nadzór nad ich wdrażaniem;
9) nadzorowanie przestrzegania przepisów wewnętrznych jednostki;
10) nadzorowanie i koordynowanie terminowego załatwiania spraw indywidualnych z zakresu administracji publicznej przez kierowników i pracowników Urzędu Gminy Wróblew;
11) nadzorowanie przestrzegania instrukcji kancelaryjnej i jednolitego rzeczowego wykazu akt;
12) organizowanie działań związanych z dokonywaniem okresowych ocen pracowników;
13) nadzorowanie przestrzegania przepisów proceduralnych przy załatwianiu spraw w trybie postępowania administracyjnego oraz interpelacji, wniosków i zapytań radnych;
14) nadzorowanie nad administrowaniem strony Biuletynu Informacji Publicznej Gminy;
15) nadzorowanie przygotowania i przeprowadzania służby przygotowawczej pracowników Urzędu Gminy Wróblew;
16) archiwizowanie wytwarzanej na stanowisku pracy dokumentacji zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa;
17) opracowanie materiałów do sporządzenia raportu stanie Gminy w zakresie dotyczącym zadań realizowanych przez Urząd oraz koordynacja przygotowania materiałów przez gminne jednostki i współdziałanie w tym zakresie z kierownikami jednostek;
18) nadzorowanie przygotowania projektów uchwał Rady Gminy i zarządzeń Wójta oraz sprawdzanie ich pod względem prawnym;
19) przyjmowanie ustnych oświadczeń woli spadkodawcy (testament allograficzny) oraz prowadzenie zbiorów testamentów sporządzonych w Urzędzie Gminy i wydawanie ich osobom uprawnionym;
20) dekretowanie i przekazywanie korespondencji wpływającej do Urzędu Gminy na poszczególne stanowiska pracy;
21) wykonywanie obsługi prawnej Urzędu;
22) zapewnienie utrzymywania porządku i czystości w pomieszczeniach zajmowanych przez Urząd;
23) nadzór nad rozpatrywaniem skarg, wniosków i petycji wnoszonych do Urzędu;
24) nadzór nad celowością i gospodarnością wydawanych środków finansowych na zakup materiałów i urządzeń biurowych oraz dbałość o mienie Urzędu;
25) sprawowanie nadzoru nad ochroną informacji niejawnych w Urzędzie;
26) nadzór nad wykonywaniem zadań wynikających z Ustawy o dostępie do informacji publicznej;
27) prowadzenie kontroli wewnętrznych i zewnętrznych, wykonywanie innych zadań zlecanych przez organy Gminy;
28) nadzór nad przestrzeganiem dyscypliny pracy w Urzędzie Gminy;
29) dokonywanie ocen okresowej podległych pracowników;
30) nadzór nad organizacją i prowadzeniem stażów absolwenckich, praktyk studenckich i uczniowskich;
31) koordynacja spraw związanych z organizacją wyborów do Sejmu i Senatu, Parlamentu Europejskiego oraz wyborów samorządowych;
32) prowadzenie rejestru kontroli zewnętrznych i czuwanie nad terminowym udzielaniem odpowiedzi i wyjaśnień dotyczących wydawanych zaleceń pokontrolnych;
33) prowadzenie rejestru instytucji kultury.

4. Informacja o warunkach pracy:
1) praca na umowę o pracę;
2) miejsce pracy wewnątrz budynku;
3) praca przy komputerze do 4 godzin dziennie;
4) wykonywanie obowiązków związanych z obsługą komputera, sporządzaniem, przenoszeniem, porządkowaniem, dostarczaniem, wysyłaniem dokumentów, praca w systemie jednozmianowym w pomieszczeniu przy oświetleniu sztucznym i naturalnym w pozycji siedzącej;
5) użytkowanie sprzętu biurowego w szczególności komputera, drukarki, kserokopiarki, faksu, telefonu;
6) stanowisko nie jest przystosowane dla osoby poruszającej się na wózku inwalidzkim;
7) pracodawca zapewnia właściwy mikroklimat w pomieszczeniach biurowych.

5. Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest wyższy niż 6 %.

6. Stanowisko pracy:
Stanowisko pracy związane jest z pracą przy komputerze, obsługą urządzeń biurowych, kontaktem z interesantami i rozmowami telefonicznymi, przemieszczeniem się wewnątrz budynku i w terenie. Na stanowisku pracy brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym.

7. Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- curriculum vitae z dokładnym opisem przebiegu nauki i pracy zawodowej,
- list motywacyjny,
- kwestionariusz osobowy,
- kserokopia dowodu osobistego,
- kserokopie świadectw pracy (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem),
- kserokopie dokumentów: świadectw i dyplomów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe, w tym kserokopia dyplomu ukończenia studiów potwierdzającego wykształcenie wyższe minimum I stopnia, kierunki techniczne,
- oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
- oświadczenia kandydata o niekaralności,
- oświadczenie kandydata, że nie posiada przeciwwskazań zdrowotnych do zatrudnienia na stanowisku urzędniczym.
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb tej rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych ( Dz. U. z 2016 poz. 922)"

8. Termin i miejsce składania dokumentów.

Wymagane dokumenty umieszczone w zamkniętej kopercie z adnotacją:

„Nabór na stanowisko Sekretarza Gminy”

Należy składać - do dnia 21 lutego 2023 r.
Na adres: Urząd Gminy Wróblew, Wróblew 15, 98-285 Wróblew lub w Sekretariacie U.G. – pok. nr 15.

Kandydaci, którzy spełnią wymagania na pierwszym etapie rekrutacji, zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.


Uwaga !

  • W przypadku nadesłania dokumentów drogą pocztową decyduje data wpływu do Sekretariatu Urzędu Gminy Wróblew.
  • Nie dopuszcza się możliwości składania dokumentów aplikacyjnych pocztą elektroniczną.
  • Niniejsze ogłoszenie umieszczono w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu Gminy Wróblew.

Wójt Gminy

(-) Tomasz Woźniak

 

Wróblew, dnia 10.02.2023 r.

 

Załączniki:

  1. Kwestionariusz osobowy
  2. Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  3. Oświadczenia

 

 

KLAUZULA INFORMACYJNA


Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, tzw. RODO) informujemy, że:

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w ramach procesu rekrutacji jest Urząd Gminy Wróblew, Wróblew 15, 98-285 Wróblew, tel. 43 828 66 00, e-mail: gmina@wroblew.pl
  2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można się kontaktować pisemnie na adres siedziby administratora lub za pomocą poczty elektronicznej: iod@wroblew.pl
  3. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu podjęcia działań zmierzających do zawarcia umowy z wyłonionym kandydatem (art. 6 ust. 1 lit. b RODO), w szczególności w celu oceny Pani/Pana kwalifikacji, zdolności i umiejętności potrzebnych do pracy na stanowisku, na które Pani/Pan aplikuje.
  4. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego zgodnie z wymogami przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2022 r. poz. 1510 z późn. zm.) oraz ustawy z dn. 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2022 r. poz. 530). W pozostałym zakresie na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO, to jest zgody osoby, której dane dotyczą.
  5. Dane osobowe mogą być przekazywane innym organom wyłącznie na podstawie obowiązujących przepisów prawa.
  6. Niezwłocznie po przeprowadzonym naborze informacja o wyniku naboru jest upowszechniana przez umieszczenie na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy Wróblew oraz opublikowana w Biuletynie Informacji Publicznej.
  7. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane w następujący sposób:
    1) Dokumenty aplikacyjne kandydata, który został wybrany w wyniku naboru dołącza się do jego akt osobowych i przechowuje przez okres zatrudnienia oraz przez okres 10 lat od końca roku kalendarzowego, w którym ustał stosunek pracy.
    2) Dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy nie otrzymali propozycji zatrudnienia mogą zostać odebrane nie później niż przed upływem 10 dni od dnia opublikowania Informacji o wyniku naboru w Biuletynie Informacji Publicznej.
    3) Dokumenty aplikacyjne nieodebrane przez kandydatów w powyższym terminie będą podlegały zniszczeniu.
    4) Pozostała dokumentacja z przeprowadzonego naboru jest przechowywana i archiwizowana w sposób i w terminie określonym w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (tj. przez 5 lat).
  8. W związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych, przysługują Pani/Panu następujące prawa:
    1) prawo dostępu do swoich danych osobowych oraz otrzymania ich kopii,
    2) prawo żądania sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych,
    3) prawo żądania ograniczenia przetwarzania oraz usunięcia danych osobowych.
  9. W zakresie, w jakim Pani/Pana dane osobowe są przetwarzane na podstawie wyrażonej zgody ma Pani/Pan prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych w dowolnym momencie, jednak bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania danych osobowych, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
  10. Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych z siedzibą przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
  11. Pani/Pana dane nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani organizacji międzynarodowej oraz nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą profilowane.
  12. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych wynikających z ustawy Kodeks pracy oraz ustawy o pracownikach samorządowych jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie innych danych jest dobrowolne.

Wróblew, dnia 10.02.2023 r.

 

Metryka

sporządzono
2023-02-10 przez Lilanna Drytkiewicz
udostępniono
2023-02-10 13:45 przez Karczmarek Magdalena
zmodyfikowano
2023-02-10 14:28 przez Karczmarek Magdalena
zmiany w dokumencie
ilość odwiedzin
272
Niniejszy serwis internetowy stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Informacja na temat celu ich przechowywania i sposobu zarządzania znajduje się w Polityce prywatności. Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie informacji zawartych w plikach cookies - zmień ustawienia swojej przeglądarki.